Senin, 23 April 2012

Saya Rindu

saya rindu SMA, masa kami saling mengenal
saya rindu mereka yg mengerti saya,
saya rindu mereka yg tumbuh bersama saya
saya rindu setiap tawa yg kami bangun bersama,
saya rindu setiap doa2 besar yg kami panjatkan bersama
saya rindu setiap kenakalan yg kami buat, yg berkhir dengan permohonan maaf
saya rindu setiap lagu, kata, dan celotehan2 spontan itu
saya rindu setiap penemuan baru yg kami buat
saya rindu dengan kekebalan mereka menghadapi saya
saya rindu dengan semua kasih sayang dan kebersamaan itu
saya rindu setiap air mata yg jatun mewakili rasa bahagia kami
saya rindu setiap makanan yg kami makan bersama
saya rindu setiap kegiatan konyol yg kami nikmati bersama
saya rindu setiap dukungan yg keras mereka lontarkan
saya rindu,,
saya rindu,,
saya rindu,,
hingga saat ini saya masih rindu dan terkadang ingin kembali

Total Tayangan Halaman

About Me

Foto saya
aq cwek dengan pemikiran simple, selalu ngejalani hidup dengan always positive thinking dan warnai hidup dengan senyum :)

Subscribe